Bij Foscam worden abonnementen die nog binnen de looptijd zijn, gerestitueerd. Hier lees je hoe en wanneer dit mogelijk is:
**Maandelijkse abonnementen:**
Voor maandelijkse abonnementen wordt het resterende bedrag van de ongebruikte periode (dagen) gecrediteerd. Als je hiervan gebruik wilt maken, neem dan contact op met Foscam.com voordat het abonnement afloopt.
**Jaarlijkse abonnementen:**
Bij jaarlijkse abonnementen wordt het resterende bedrag van de ongebruikte periode gecrediteerd, mits je de restitutie aanvraagt binnen 6 maanden na aanvang van de service. Als je al 6 maanden of langer gebruikmaakt van Cloudservice, komt dit niet in aanmerking voor restitutie.
**Hoe:**
Om een terugbetalingsverzoek voor je maandelijkse of jaarlijkse abonnement in te dienen, stuur je een e-mail naar Foscam support (support@foscam.com), samen met het bestelnummer en de reden voor de restitutie. De klantenservice zal je zo snel mogelijk verder helpen.
*Opmerking:*
Soms brengen banken of creditcardmaatschappijen internationale vergoedingen in rekening. Deze bedragen worden niet gefactureerd door Foscam, dus voor restitutie van deze bedragen moet je contact opnemen met je bank.